Zaken die eerst worden opgepakt: - wachtwoord aanpassen - nieuwe gebruiker aanmaken - core/output (ding dat ervoor zorgt dat er iets op het scherm komt)
die laatste is nogal veel werk en de bovenste twee kan ik niet aan beginnen voordat die af is. ik doe mijn best om dat deze week voor elkaar te krijgen, want daarna heb ik vakantie en dan heb ik geen zin meer
De geschiedenis leert ons dat we niet van de geschiedenis leren...
Zoals bekend liggen de foto's nogal achter... Ik wilde net een aantal series die ik gevonden heb op een niet nader te noemen laptop online zetten, maar dat gaat voorlopig helaas niet. Dit komt doordat Lars druk bezig is met het vernieuwen van de achterkant van de website (zoals al meerdere malen gemeld, en waarvoor nog steeds dank!). Het fotoboek staat zeker ook op de todo-list, maar nog niet boven aan, er zijn dingen die daarvoor eerst af moeten zijn. Nog even geduld dus
Doe dan ook maar meteen eentje van dit jaar, er blijkt ergens iets fout te zijn op de cd, foto 0906 t/m 0963 zijn niet van de cd af te krijgen of te bekijken (of heb je een ander idee ?)
De geschiedenis leert ons dat we niet van de geschiedenis leren...
Gisteren tijdens de After Intro Party zijn de foto-dvd's uitgedeeld. Hierop staan alle foto's die door de vier fotografen (Remco, Froucke, Marten en Jasper) zijn gemaakt in een hoge resolutie.
De mensen die nog geen dvd hebben weten te bemachtigen kunnen hier een exemplaar bestellen! Meld je gewoon ff via een reactie in dit topic of via wend@hszuyd.nl
ps. ik heb ook nog een aantal exemplaren van vorig jaar liggen.