Mannen van Willen & Doen, Mannen van Woord & Daad!!
Beste leden en begunstigers,
Er staat een nieuwe open vraag op de site met betrekking tot de kledinglijn. Hier kan je laten weten aan wat voor kleding je behoefte hebt en hoeveel je zou bestellen, zodat wij hiervan een inschatting kunnen maken.
Ik kan nu bij iedere post de delete knop zien... Ik heb het niet geprobeerd maar betekent dat dat ik nu iedereen zijn berichten kan verwijderen in plaats van alleen die van mezelf?
Er is weer eens vanalles geüpdate. Mensen die eerder niet op het forum hebben kunnen posten zouden dat nu weer moeten kunnen.
De profielpagina is helemaal aangepast en maakt nu gebruik van allerlei fancy technieken. De layout is echter nog niet aangepakt, op wat groepering van onderdelen na. Dit gebeurt later.
blijkbaar hebben sommige mensen problemen met het posten van nieuwe berichten. Ik denk dat dat optreedt wanneer je geen avatar hebt ingesteld. Vanavond (NA het voetbal!) ga ik het nakijken.
Mocht je niks kunnen posten en wil je dat toch graag doen voor ik dit gefixt heb, probeer dan eens een avatar te uploaden (via http://www.ksvwoordendaad.n... ).